faaaaan och yeeeeees!!!

hej hopp:D denna dag började piss o slutade TOPPEN! i morse när ja vaknade så går ja ut i köket o märker att de ligger en falukorvsring på golvet.. mycket märkligt tycker jag.. så ja sätter in de i kylskåpet som den ligger framför.. gör i ordning min frukost, märker att min mjölk e borta.. blir lite sur eftersom jag var sugen på oboy o så börjar jag fundera om jag kanske drack den sista igår men ja ahr ju inte druckit mjölk på jätte länge.. jajaja sen går tillbaka in på rummet.. sen vid lunch när ja kommer ut i köket igen så har en person i korridoren satt upp en lapp där de står att flera personer blivit bestulna på mat.. jag går igenom min kyl o frys extra noga o märker förutom mjölken att jag även blivit av med en påse pommes och ett kg kyckling! WTF!! då blev jag arg! sen var ja arg typ hea dagen.. man kan ju inte göra ngt åt det..  sen fick jag ett väldigt roligt samtal! :D jag fick tillbaka massa pengar på skatten! :D underbart med lite kosing precis innan sommaren! I LIKE! de gjorde min dag verkligen! så jädra roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0