your love is my drog!

jaha då har man tagit sig igenom första riktigt jobbiga kurslitteraturen.. jag säger bara Sven Hartman... jävlar va han kan skriva o de handlar om absolu ingenting! jag blir galen.. har läst de sär 158 sidorna och de jag läste kunde ajg redan eftersom man gick igenom det på gymnasiet.. asså hrregud vilken onödig bok men nu harjag läst den iaf.. kul.. var på en föreläsning i morse.. asså hon var nog den sämsta föreläsaren någonsin hon talade jävligt monotomt o sen sa hon typ i varje mening " oh som jag nämde tidigare" herregud till slutt satt jag o räknad hur många gånger hon sa det o kom fram till 178 gånger o detta bara på en timme.. jag trodde ja skulle dö!

sen lunchade vi och snackade skit o sen blev det pluggande igen de e så roligt att sitta och läsa.. vi var inne i röda rummet som är en slags pluggsal och man får inte ta med sig böker som finns i röda rummmet hem utan de e sånna böcker som man ska få låna när man är där.. iaf när man ska gå från röda rummet så finns de typ ett larm som utlöses om man har med sig en bok ut från röda rummet.. när jag o hanna ska gå därifrån så piper det o varken jag eller hanna har någon bok med oss utan bara våra egna.. så jag går igenom själv först.. inget pip.. sne går hanna igenom då piper det..o vi båda står där o tänker ammen va faan.. så hon ger mig en bok i taget av sina egna, men ingt piper så hon går igenom igen men då piper det men då har hon inga böcker med sig.. sp vi går till informationen o de säger att de kan utlösas om man har otur att sin dator piper elelr ens mobiltelefon.. haha då var de hannas data som pep ;) mycket roligt tyckte jag de tyckte dock inte hanna ;)

Nu ska ajg snart iväg till stan för att träffa malin.. blir väl fika eller ngt o sne ska vi till nollningen .. ska bli kul tror jag.. hanna den segisen bangar för hon måste läsa Hartman.. de har nämligen seminarium imon.. vi ahr inte de förens på fredag så vi fick en extra pluggdag.. min basgrupp ska sitta från 10 imorgon tills i är klara.. alltså kl 22 gosch! sen på fredag är det surströmmingssittning... har aldrig provat surströmming förut så de ska bli intressant.. harhört delade meningar om surströmming.. vissa älskar det andra hatar det.. de är ungefär som kroppkakor då ;)nehe nu ska ja göra mig iordning för staden:D tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0