what a day!

uscha va trött jag är och ännu tröttare blir jag när jag tänker på vad jag ska göra ida..min basgrup ska sitta heeeeeeela dagen med alla jobbiga artiklar/texter till seminariumet vi ahr imorgon.. sen igår fick vi reda på att en av uppgifterna ska vi göra en presentation med antingen OH PP eller tavla.. kul! vi kommer nog köra OH o tavla.. palla PP.. nu ska ajg snart käka lite frukost o sen bege mig mot skolan.. käner att det blir en slapp klädsel idag.. ska ändå inte göra något kul idag... får se om ja ens orkar sminka mig.. vilket jag inte tror jag gör ;) hoppas alla har det bar nu ska jag sitta inne i typ 12 timmar... KUL!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hello! Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-09 @ 09:23:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Emmaliz

Vad är PP? Känns det som att du hinner med i skolan med plugget och det? Låter ju mest som att det är party lixom ;)Puss!

2010-09-11 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0