U me å! ;)

oj nu händer de grejer här vettni.. jag börjar fån början av de jag kommer ihåg.. allt började för länge sedan på en ö som hette öland.. haha okej så långt bak ska jag inte gå men iaf öland mitt hem i 20 år shit jag har bott på den där i 20 år.. förhoppningsvis 1/5 av mitt liv.. där lärde ajg känna underbara människor som jag fortfarande har kontakt med o som jag alltis kommer ha kontakt med ni vet vilka ni är :D sen de senaste fem åren har jag "hängt" på ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat som heter Klinta Bykrog.. där här jag utvecklats till den jag är idag :D de hade ett litet avskedskalas innan jag stak och jag fick med mig en liten tavla med en text på som jag tänkte att ni skulle få ta del av i ett senare inlägg (för jag ahr en känsla av att detta kommer bli ett väldigt långt inlägg )

sen tog jag flyget upp till umeå den 26/8 det gick jätte bra elelr ja.. pappa lämnade av mig på flygplatsen i kalmar.. o tror ni inte jag glömmer min mobil i bilen elelr ! detta kommer jag på precis innan jag ska gå igenom den här säkerhets grejen:P så jag springer tillbaka till informationsdisken o ber o få låna telefonen för att ringa min fader.. ne då svarar ju inte han! PANIK!!!!! sen som en ängel kommer han genom dörrarna med min mobil! VILKEN LÄTTNAD!!! haha nejdå ajg är ingen drama queen ;)

sen var det byte på arlanda sen när ja äntligen kommer upp till umeå har jag absolut ingen aning om vart jag ska ta vägen.. men ajg följer strömmen och åker in till centrum där står jag sen med två gigantiska resveskor o har ingenstans att ta vägen.. men det löste sig ganska snabbt :D ringde till husvärden elelr va man ska säga som har hand om den lägenheten som jag ska bo i.. så jag åker ut till ålidhem och får min nyckel till rummet=) toppen.. helt tomt var det haha men nu börjar de se helt okej ut..

nästa dag var det inskrivning på skolan jag var super nervös men de var ju alla så de kändes bättre efter ett tag och sen fick jag massa stöd via sms så de tackar jag för=) sen på kvällen var det första insparken oh jag gick dit själv helt oväntande om hur det skulle bli.. vi blev indelade i lag o det var skönt vi blev the one and only guldgrävarna!!! (vär theme song är gold digger med kayne west) blev en lära-känna-varandra-kväll.. rätt skönt sen drog vi vidare till en lagkamrats lägenhet för en kort förfest inan vi drog vidare på NH(en studentklubb på campus) kvällen avslutades mycket bra oh jag somnade med ett leende på läpparna :D

på lördagen begav sig de flestaq nollor till centrum för att utforska umeå som stad genom att leka lite fångarna på fortet :D mitt lag vann! det blev måga plus där=) sen så har vi nollor en dans till låten dr jones av aqua så varje gång den låten spelas ska vi nollor dansa till den mycket avancerad koregrafi ska jag säga.. så den kan komma spelandes när som helst var som helst så d  bara o dansa.. den har än så länge kommit igång: mitt inne i stan, på dansgolvet, i olika hörsalar.. det är jätte roligt faktiskt o alla dansar vilket är kul o se :D

på kvällen var jag ganska sliten vi skulle egentligen åkt till nydalasjön och grillat men de blev inställt på dåligt väder så jag hade siktat in mig på en hemma kväll.. ne då ringer hanna och drar med mig på en förfest.. aha ja den kvällen slutade oxå på NH och blev völdigt lyckad.. haha oplanerat är alltid bäst:D sne på måndagen drog allvaret igång.. jisses sen hade vi lite myskvällar o visningar o grejer med inparksgänget o sen i fredags var det temakväll superhjältar/surkar! as häftigt o skitkul! vi i guldgrävarna var guldspioner typ;) sen drog vi alla ut på origo med våra snygga dräkter mkt uppskattat:D nu på fredag ska vi ha en liten minisittning med surströmming.. har aldrig ätit det förut så de ska bli vääääldigt spännande. sen om ni inte tror att jag pluggar ngt har fel.. pluggar varje dag... svintråkigt men man måste göra det...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Fan Anna det låter ju hur kul som helst! Vem är Hanna? Bor hon i din korridor? HOppas det kommer fler bilder på fb!? Sure thing baby att du pluggar varje dag, är det mellan morgonwhiskeyn och kvällsgroggen då eller? PUSS!

2010-09-06 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0