you make me wanna say OMG!


myskvällen hemma hos sandra i fredags var jättemysig.. de fick se mig äta tacos.. jätte fint ;) haha vi spelade lite spel och tro det elelr ej mina öländska läsare som känner mig jag vann på ett allmänbildningsspel!!!!:D:D:D jag Anna fucking Edström vann!!! WHOHOOOOO!!!! mycket stolt över mig själv... sen  när jag och hanna skulle åka hem vid typ halv tolv... ja då gick det ingen buss från sandra förens typ ett..suuuuuuurt så sandra körde hem oss :D mycket snällt av henne :D på lördagen var det sittning med stort S! började förfest hemma hos hanna vid 4 tiden.. drack två cider hos henne ( jag nämner hur mkt jag drack för de har en betydelse i slutändan) sen begav vi oss bort mot lokalen där vi skulle ha sittningen...

när vi står där o snackar och skrattar kommer det fram en människa till mig och säger Anna faan va kul o se dig! och eftersom jag inte känner så fruktansvärt många här uppei umeå blir jag chockad o sen när jag ser vem det är blir jag bara lättad :D då var det emma-liz mamma :D haha heeeeelt oväntat att hon dycker upp bara sådär ;) men det var rolig.. sen bjöds det på fördrink mycket god dock inte så mkt alkoholm men de var gott.. haha sen upptäckte jag och malin att vi satt brevid varandra.. men va lägligt ;) hahah va konstigt att vi gjorde det ;)

maten var otroligt god tog ett glas vin till maten .. tll förätt var det västerbottenspaj med grönsaker, till huvudrätt kyckling(I LOVE KYCKLING) med potatis och bea. till efterätt sorbé... mumma säger jag bara sen under middagen så utgorde alla lagen sina spex.. det var otroligt roligt o se alla spexen som lagen hade hittat på och gjort.. lovley! men vårat ägde iaf :D haha

sen förvandlades krogen krogen till ett stort disco:D kul kul.. vissa utsattes för tråkiga saker men vi kom överenns om en grej den kvällen... de är svin! haha sen hände ngt konsitgt med mig.. jag mådde fruktansvärt dåligt så jag var tyngen att gå hem typ halv tolv tolv.. jag mådde illa, allt bara snurrade oh jag ville spy... i efterhand tror jag seriöst jag blivit drogad för det var otroligt äckligt från att mått toppen till att må PISS!

på söndagen låg jag som en död sill i sängen och måde skit.. aldrig mått så dåligt som jag mådde i söndags.. usch asså.. blev lite besviken på marie som inte kunde pallra sig 50 m till affären o köpa bakismat till mig ;) men hon mådde lika dåligt hon så hon föröskte få mig att gå.. snacka oma tt sno andras ideér.. ska ta patent på mina ideér så ingen kan sno dem ;) haha låg och såg på HIMYM hela dagen typ... störtskönt.. haha man ligger och småskrattar åt sig själv ;) har "köpt" alla 5 säsonger som kommit ut...barney stinson is my god!

måndagen och tisdagen pluggade jag bara.. satt o skrev en rapport om skolvägar.. e nästan kalr nu.. nästan..har bara lite kvar.. och idag har jag tvättat packat haft seminarium och försökt få tag på en bok... har väl gott sådär om jag ska vara ärlig.. ska kanske titta in på en fest senare ikväll.. lite jobbigt eftersom jag måste upp vid typ 7 imon eftersom jag måste GÅ till skolan med min resväska... och lektionen börjar 8.30.. men imorgon ska jag åka hem!!! lovely! snälla jenny hämtar mig på flygplatsen:D sen är min helg totaaaalt fullbokad.. kommer verkligen utnyttja dygnets alla timmar för att hinna träffa alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0