like we use to do!

seminariumet gick förvånandsvärt bra :D man var lite trött men de ick bra.. sen ¨kte jag o hanna in till stan för att käka lunch och uträtta ärenden.. ajg skulel försöka hitta en lite finare klänning till finsittningen men jag hittade ingen:( så är det alltid mend en e ju itne förens om två veckor så det är lugnt:D hanna hittade iaf lite smågrejer som är bra att ha.. jag handlade bara alkohol :D sen cyklade vi hem på min nya cykel... måste dock köpa en ny sadel för den ajg har nu är inte bra:P sen hem o göra sig iordning inför surströmmingssittningen. förfest hemma hos en klasskompis eller som hanna råkade skriva i mobilen kasskompis;)

sen skulle vi cykla till lokalen där sisttningen skulle hålla till... vissa orkade inte cykla så de tog taxi men vi andra cyklade ;) haha allt gick jäääätte bra tills vi kommer till sista backen då hoppar min kjedja av mitt i baken så jag kan inte bromsa så jag får panik o börjar sakta men säkert bromsa med fötterna tills jag får en tillräckligt låg fart o kan hoppa av:P haha tur att de inte hände tidigare eller på hemvägen då hade jag verkligen inte klarat av det;)

sen när vi komemr fram börjar de roliga.. rensningen av surströmming... ajg ska ALDRIG mer äte surströmming det var nog en av de vidrigaste grejerna jag ätit i heeeela mitt liv.. usch ja fattar inte hur folk kan gilla det? slemmigt salt o vidrigt... men man drak sig mätt;) haha jätte rolig sittning.. sen skulle vi cykla tillbaka.. ja de gick ju fortare på tillbaka  vägen (tykte man) men de var nog för att man var jävligt onykter ;) hahaha sen in på corona det var sjuuuuuukt mkt folk o skit kul! dansade aset av mig! sen när man e full råkar man göra saker man inte vill vissa saker värre än andra.. men skyll aldrig på att man e för full! lördagen var jag död! haha verkligen stendöd! haha men så e livet som student;) idag har jag inte gjort ett skit legat o kollat på kassa filmer men hey that's what sunday's all about! ;)

korridoren hade föresten ett litet akutmöte idag.. det var väldigt roande ;) iaf för oss som inte var inblandade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0