tierd eyes...

o shit vilken jobbig natt... kunde inte somna förens typ 2 i natt sen vaknade jag vid sex av någon konstig anledning.. somnade om till sju o nu sitter jag här.. ska snart iväg till skolan o ha seminarium.. är så satans trött så d e galet.. vill bara stanna hemma o sova just nu men hela dagen e fullspäckad kommer inte kunna ta ngn tupplur på eftermiddagen heller :( har seminarium mellan 8.30-12 sen ska jag träffa hanna o åka in till stan o käka lunch.. sen ska vi gå på stan för att hitta kläder till kommande teman och slutsittningen sen hem för att göra sig iordning inför kvällen.. o sen ja kvällen slutar väl inte förens två halv tre... ne nu måste jag göra mig iordning inför dagen.. GÄSP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0