It's gonna be a bumpy ride!

torsdagen bestod av plugg plugg plugg o åter plugg hände inte mkt mer den dagen utan satt mest o läste.. ganska händelselös alltså... igår fredag började jag o blugga igen kommit bra bit på vägen med dysthe nu asså.. sen vid tre gick ajg bort till hanna för att göra mig i ordning inför kvällens bravader som bestod av 8+ tals fest ;) haha asså mitt hår var nog tre gånger så strort som det brukar vara men kul var det iaf ;) haha tupperat hår is the shiiiiit! vi käkade lite mat med.. pasta pesto o kyckling.. mumsigt värre:D sen drog vi till lokalen där vi skulle hålal till.. ja var redan ganska onykter när vi kom dit.. allstå kl 6 ;) haha älskar detta :D

de var rätt lamt där men ändå kul vi som var mest utklädda dansade o hade sviiin kul! sen drog vi guldgrvare vidare hem till mattias och förade lite innan NH, vi var lite oroliga att hanna inte skulle komma in för hon hade glömt kårlegget men hon kom in som tur var! haha NH var jävligt roligt.. kv'llen slutade med hanna på chaplins sen leddes jag hem.. kunde knappt gå;) men ja e förvånad över hur mkt man kan göra när man e onykter o att man kommer ihåg koder, låsa cykeln, ta bort smink etc. nu ska jag dra till ÅC och möta hanna o sandra för inhandling av kvällens bravader som bjuder på disney tema! :D det blir att tuppera håret ikväll igen ;)




Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Stoleken på ditt hår är verkligen imponerande! Way to go! Saknar dig!

2010-09-19 @ 00:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0