I'm a GOLD DIGGER!

har egentligen itne tid med detta men jag känner att jag behöver en paus i pluggandet har så otroligt mkt att göra tills på torsdag då jag ska ha min första tenta usch de känns verkligen i magen men ajg hoppas jag kommer förstå allt detta o alla begrepp oalla konstiga utttryck så ajg klarar iaf G på denna tenta... läser om inlärningsteorier,.. mindre kul... men de e vad ajg ahr gjort de senaste tre dagarna därav ingen bra uppdatering emn ajg lovar efter torsdag så blir de bättre.. på torsdag har vi förövrit lagkväll:) sen efter det blir det att gå till krogen krogen :) kul kanske blir ett o annat kareokesångande haha med alkohol går ALLT ;) haha ne nu måste jag tillbaka till pluggandet igen för att om två timamr kunna avbryta och laga lite mat... tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0