Hang with me!

okej jag orkade itne plugga längre än till åtta idag.. frå plugga mer imon men ajg har ju heeeeela dagen på mig.. slutade vid ått för då ringde emmaliz o vi snackade lite skit.. mest om alla konsitga grejer som händer och jag säger bara PITEÅ! hahahaha underbart att få skratta lite eftersom ajg suttit och studerat ungfär heeeeela dagen.. iaf sne ringde jag till hanna o frågade om vi kunde se en film runt nio haket för jag behövde vara lite soial kände jag.. haha hanna hade precis stigit upp(!?) när ajg ringde haha men iaf.. åkte förbi ÅC och köpte "lite" lösgodis som vi svullade i oss och sen såg vi på rock boat(?) den var fruktasvärt rolig! haha sen såg vi lite på solsidan.. ajg ÄLSKAR den serien svin rolig verklgien! nu sitter ajg hemma igen på mitt rum och lyssnar på lite peppmusik samtidigt som ajg har en ganska ironisk diskussion med min syster på facebook ;) haha nehe nu ska ajg se lite på idol sen ska jag invänta ett meddelande från emaliz där hon ska läsa från telefonkatalogen på olika dialekter ;)haha JA vi har sjuk humor ;)



Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Vi har bäst humor! The boat that rocked är en sjuukt bra film! Jag vill ha godis nu! :( Fasten jag har precis ätit chokladpudding:p

2010-09-22 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0