before you bring it down

torsdagen börjar lida mot sitt slut o vad har denna dagen bestått av? jo plugg plugg plugg plugg..  var i skolan vid tio i morse o började gå igenom alal de satans texterna vi hade läst o diskuterat o vridit o vänt på alla åsikter som finns så nu kan vi det här.. kom hem vid 6 då satte jag mig o blrjade läsa inför tentan.. började med dysthe.. jag vill verkligen döda mig själv.. 300 sidor here i come! sen ska man förstå det man läser med.. a jo tjena! fasen ibland saknar jag att jobba.. slippa tänka på olika lagar o regler o historien bakom allt o bara uhä!! ne nu måste jag verkligen sova e så svinigt trött men som vaaaaaaaanligt såhär dags så kan jag inte sova.. typiskt.. imorgon ska jag bli av med min oskuld bara så ni vet!;)




Kommentarer
Postat av: Emmaliz

haha, den inte allt för kända surströmmings-oskulden! ;)

2010-09-11 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0