This is how we do it!

Jag måste bara säga att jag o prisca är grymma! vi blev klara med vårat basgruppsarbete på typ en halvtimme.. från vad ska v göra tilla tt planera en hel lektion och sen skriva hur vi ska genomföra den! de kommer gå såååååå bra på fredag! like it like it! igår hade vi en ganska lång föreläsning den var bra men jag avr så trött! sen på kvällen orkade jag inte laga mat så jag o hanna möttes up o käka ute på stan :D mycket gott..

vi satt säkert tre timamr näsat o bara satt o snacka om allt o ingenting! det var verkligen jätte skönt:D sen följde jag med henne hem o tog en kopp te o vi fortsatte snacka samtidigt som hon hängde upp tavlor :D sen när jag cyklade hem igår var det kallt som faaaan när jag kom hem såg ja att de var -2,5 grader ute.. jag frös av bara faaaan i morse när jag vaknade o skulle gå till skolan var det 0,2 grader.. jaaaag döööör av köld! till helgen ska de tydligen snöa med.. kul.... nu blir det lunch:D


Kommentarer
Postat av: emmaliz

vad duktig du med skolan!jaa... jag ser det snoar jag ser det snoar det var val roligt hurra!

2010-10-14 @ 11:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0