I'm not brave

inte bloggat på jättelänge nu men jag har haft jätte mycket att göra.. varit hemma i helgen oh det var underbart det var jätteskönt o vara hemma :D jobbade lite o sen hanna jag med att träffa alla de jag ville träffa.. nästan iaf.. utnyttjade verkligen alla dygnets timamr så de blev inte mkt sömn.. men jag har haft jätteroligt på öland oh jag återvänder förhoppningsvis ganska snart :D sen i söndagskväll åkte jag upp till umeå igen.. SATAN va kallt det är här uppe om man jämför med lilla öland blåsigt oh kallt.. fy attan... igår hade vi en föreläsning sen hade jag röst och tal övning.. var rätt roligt att se hur mkt man använder rösten egentligen;) ahha och när man tar i hur dum man låter..

 sen på kvällen blev jag inbjuden till en thanksgiving middag :P kul! så de blir det på lördag :D idag var det föreläsning igen.. sne skrev jag rapporten! tack för all hjälp.. nu sk jag bara finputsa den lite sne e den KLAR! :D sen åkte jag hem och läste kurslitteratur.. kul.. eller inte.. emn de måste göras.. sen tröttnade jag på det så jag åkte till hanna o planerad lite inför lördagen :D mkt roligare ;) och nu är jag hemma o har lyssnat på radio egoina.. älskar den tjejen.. verklgien asrolig! www.egoinas.devote.se! as bra blogg! nu blir det sängen.. myket att stå i imon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0