Can you dig it!?

gårdagen var underbar! började med thanksgiving middag med sandra o hanna gudomligt gott! asså shit vi är ju värsta kockarna.. o hanna ajg e så jävla stolt över dig att du gjorde hela kalkonen själv! :D det var i alla fal superdupergott o sen till efterätt blev det sockerchokladkaka.. lite egenkobinerat sådär ;) haha alla löser sig lixom :D sen åkte vi ut till ersboda för sandra hade bjudit med oss på en 25 års fest.. de var jävligt roligt asså shit vilka sköna människor :D haha drickan flödade och jag ahde verklgien jätteroligt! sen iväg in till stan och in på ngt ställe skitkul.. jag dansade ju som jag gjorde men de så de blir ibland när man e lite för onykter...

sen ringde jag lite människor o vi säger såhär.. jag bjuder på det... sen iväg till subs för fyllekäk hem till hanna o käka o sen gick jag hem... cykla gick inte bra märkte jag.. cyklade typ 10 meter emn de vinglade liiiite för mkt för att jag skulle kunna komma hem levande så jag klev av o gick hem.. ringde min syster mitt under min hemväg... lyckat ;) hahahidag ahr ajg legat i sängen mest hela tiden.. varit soft som fasenö.. sett på lite film o sådär... ska se en film till sen ska ajg nog sova tror jag :D imon e de skola igen.. vi får reda på tentan denna veckan :S spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0