lovely!

okej gårdagen var bra, gick till marie vid typ åtta.. satt o chilla o snacka lite o såg lite ppå tv.. sen mot nio tiden satte vi igång skräckfilmen.. dead silence hette den. jävigt läskig ska ajg säga och asså man blev frustrerad efter ett tag eftersom huvudpersonen var så dum att han gick mot farorna.. så vi använde uttrycket " asså shiiiit" väldigt mkt hahah sjukt roligt spec när man säger det lite fjortis aktigt ;) sen kollade vi på youtube klipp mkt rolig och under tiden diskuterade vi om vi skulle se en till film och vilken vi skulle se.. vi kommer till slut in på att vi vill se disneyfilmer, då sägerprisca : ååhh ni vet den här the beast!
haha vi börjar asgarva eftersom vi fattar vilken hon menar men de e verkligen inte de hon säger;) haha sen fortsätter vi och titta på yuotube klipp eftertpy 20 minuter säger prisca.. åhh men denhär om en prinsessa som blir en svan.. vet ni vilken jag menar? jag och marie börjar skrattao säger du menar svanprinsessan... haha. prisca har under kvällen drucit två st julmust, sen säger hon: det är glöggens fel att jag inte kan prata ordentlig.. eller nej jag menar julmusten! marie och jag viker oss av garv :P sen vid typ halv fyra går vi hem.. helt döda.. inte stoppar de mig från att sova. jag somnar vid typ fem.. helt sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0