lääääskig :(

heeeej uscha "te killen" som jag kallar honom eftersom jag inte vet vad han heter eller vart han kommer ifrån bjöd mig på te idag när jag stod o lagade mat o han väntade med att hälla upp teet tills jag hade lagat maten klar för att i skulle sätta oss tsm i de allmänna rummet och dricka hans te som för övrigt smakade skit... sen börjar han fråga va jag ska göra ikväll o grejer o ja säger att jag ska till en kompis o se på skräckfilm o han säger åh ska inte fest då? ja säger att de blir nog rätt lugnt ikväll o han säger åh jag som ville festa med snygga svenska tjejer jag svarar att svenskar planerar aldrig fester utan de sker spontant.. jag tycker hane  jättesläskig..
,
han fråga massa frågor som jag egentligen inte vill svara på men jag kan ju inte sluta prata... hatar det.. iaf de sista han säger innan jag går-- jag får lxom ljuga att jag är sen till en kompis för att få gå där ifrån..  då frågar han när ja kommer hem ikväll o jag svarar att de beror på om vi ska ut eller inte men mellan 12 och 2, och han säger att om jag vill så kan jag knacka på hans dörr för o prata lite.. HELL NO!!! sen säger han, om jag tycker det är tråkigt att äta middag själv kan jag alltid knacka på hans dörr om ajg vill ha sällskap! TACK MEN NEJ TACK jag äter hellre själv skrek jag innuti mitt huvd.. han e jätteläskig.. han e lixom typ 35... nu ska ajg sticka till Marie :D Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0