I did it!

jag måste bara börja med, JAG KLARDE TENTAN!!!!!!!! WWWWIIIIIIIIIIEEEEEE
så nu har jag avreagerat mig där... dagens intro var inte så nödvändig men jag var där iaf... jaja.. sen följde jag med marie o prisca på stan och vi gick runt på stan o kollade lite grejer :D sen mötte hanna upp oss på "fiket";) sen så är de ju min o hannas återkommande onsdagsmys :D så vi hade redan bestämt att vi skulle äta sushi! MUMS! så hem till hanna o titta på tv..jag säger bara.. Maria Montazami ;) hahaha vilken kvinna;) "handen på skjärten.... heeej" hahah LOVE! sen blev de ju greys som vanligt :D  och nu är jag hemma o ska soooova :D
Sabina,känner du igen tofsen? ;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Att jag gör!! :D

2010-11-18 @ 17:20:07
URL: http://lifeofsabinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0