Café Lindell!

usch idag är en sånhär dag men egentligen vll ligga hemma i sängen och inte ens gå utanför dörren.. för det är kallt och snöigt och det blåser.. snöstorm om jag själv får uttrycka mig( och det får jag ju eftersom det är min blogg) men jag var tvungen att gå ut idag eftersom jag hade en föreläsning.. jag är glad att jag gick på den faktiskt.. den var helt okej.. han som föreläste var rolig.. men den var så lång.. 4 timmar utan rast.. inte okej.. inte okej...

Nu sitter jag i Lindellhallen för jag vill inte gå ut i detta väder som är nu.. de ska lugna ner sig senare säger dem men man vet aldrig men nu r det verkligen KAOS så jag väntar med att gå hem.. sitter hällre här o myser.. jag tycker lindellhallen är jättemysig.. små soffgrupper här o var och en öppen brasa :D kan de bli mer mysigt :D gillar detta ställe skarpt...
,
när jag kommer hem ska jag komma på vad ajg ska äta för ngt... blir inte lätt.. blev fruktansvärt sugen på att äta oxfile på blackrock men vart har jag de pengarna? ne de kommer bli ngn välddigt kullinariskt ikväll tror jag.. som pasta o ketchup typ... mycket svårt att tillreda ;)  borde egentligen gå hem men de e för kallt.. jag borde städa men det är tråkigt.. har en föreläsning imorgon tidigt så de komemr bli tidig isäng ikväll.. helgen e fullbokad o det är greeeeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0