you don't know if it's true or not...

Nu ligger jag i sängen och har förstret öppet typ en cm och det är svinkallt i rummet för det blåser typ halv storm ute!:O dagen började som sagt var på kondis med git sen åkte vi till krogen för att göra pappersarbete.. de var kallat på krogen med så så vi gick in till ewa o satte oss där och jorde klart arbetet så att säga.. sen så rullade kvällen på bra kan jag säga.. de fanns o göra ngt hela tiden men de var ju inte stressigt direkt så det var rätt skönt.. sen dropade de in lite folk i baren med så det var roligt:) kom fram till en väldigt bra grej med en av gästerna kan jag säga.. vi är helt överrens och blir det som vi vill så blir det toppen:D sen nu är jag hemma o har legat o kollat runt lite på nätet vad folk har gjort under dagen så nu ska jag väl ta o sova lite.. ska bara gå upp först och stänga fönstret helt så jag inte fryser ihjäl.. fingrarna är rätt kalla nu ;)






ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0