who do you think you are?

ja detta var mkt intressant.. helt okej faktiskt men vissa grejjer hajjade jag till på.. men vist bara hon tycker det är okej så vist.. middagen var jättegod och de var trevligt.. får se hur de blir.. har nyss dukat undan allt så de var ju en lyckad kväll:D nu ska ajg snart lägga mig i sängen oh titta lite på tv innan jag somnar hade jag tänkt.. får se vad morgondagen ahr att erbjuda;) hoppas på sol iaf=) men vi får se som sagt var.. läste en artikel föresten härromdagen om en kvinna som hade storlek N i kupan på Bh:n N! asså förstå hur stort det är!! det hla hade börjat när hon hade fött sitt tredje barn ¨då började hennes bröst växa okontollerat så det hela slutade med att hon oppererade bort 16 kilo bröst.. 16 kilo! det är inte lite asså.. förstå o gå runt o bära på de hela dagarna? jag hade ju aldrig klarat av det kan jag säga.. ne nu blir det sängen som gäller.. Godnat alla där ute:)



ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0