When I look at you I see everything I want

Dagen ahr varit iaf liiite mer händelserik än gårdagen kan jag iaf säga:D åkte in till kalamr o lämnade av min syster o sen gick jag och anna på stan i kalmar:) anna hittade en assnygg bikini och jag hittade nya solglasögon som ser nästan likadana ut som mina gamla! UNDERBART!!!!! sen hittade ajg även de jag åkte in för att hitta.. lite längre jobbtröjor till somamren.. de blev tre st sammanlag.. två kortärmade och sen en tre kvarts arm så dagen var toppen=) sen blev jag FRUKTANSVÄRT sugen på jordgubbar! så vi kollade inne på citygross men de var slut.. jaaja vi åkte hem till borgholm o någonstans måste se ju ha de tänkte jag... började på netto ja de hade jordgubbar men de var inlåsta i lastbilen som skulle leverera dem för de fick inte ner luckan för att kunna lasta in varornaa! skiiiit! så jag åkte till hemköp.. där var de med slut åkte till ica.. helt slut.. åkte till temp.. fanns ina.. åkte till ica i köping.l..slut.. va faan e de här!? vist de är inte säsong för jordgubbar än men va faan de borde ju ah från andra länder tycker man.. men inte då!så ajg fick åka hem utan jorgubbar:( men ajg fick jättegod mat hemma iaf.. oxfile med potatisgratäng typ.. asagott! sen ett glas vin till de o kvällen kunde inte bli bättre.... då ringer gith.. haha ne men betty behöver en barnvakt för kvällen för ingen är hemma.. så jag traskar bort dit och är med henne:) nu har ajg nyss kommit hem ska ligga o lyssna på lite musik medans jag ler ganska stort inombords ;)



MUMS!!!!


ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0