party all the time!

okej.... Väldigt dåligt uppdaterat här men jag har inte haft ngn dator så det har varit slite svårt har nu fått lånat min systers dator medans hon är i norrköping o ja hoppas att min dator är klar till helgen MR A.B!;) har mycket roligt att se fram emot kan jag ju säga.. åker tills sthlm nästa vecka för att försöka hinna med två studenter på en dag.. får se hur det går med det.. men ja de går väl somd e går.. sen så är ju sommaren sanrt här! är så otroligt peppad inför somamren så det är helt jävla galet:D jag kommer nog ha den bästa sommaren EVER! hoppas bara alllt blir som jag har tänkt:) i helgen har vi 65 pers som kommer o käkar på krogen det blir rolgit tror jag.. enkelt o lätt med de ända vi behöver göra är att ta beställning på dryck o duka av o sånt.. lätt som en plätt=) kanoners kanoners..

sen mina känslor är vääääldigt blandade för tillfället vill bara att allt ska vara som vanligt igen så man slipper känna en jääävla ångest hela tiden men jag tror jag kommer klara detta galant.. är fruktansvärt glad att jag har de vännerna jag har som finns där o stöttar mig.. å va jag längtar till nästa vekca när allt bara kommer flyta på o vara skiiitroligt!=) love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0