I can see it in your eyes

Jag har kommit på en grej.. ögon är otroligt viktiga för mig.. ögonen är det första jag lägger märke till.. ögonen berättar så fruktansvärt mycket om hur man är som person.. man kan se på ögonen om man är snäll eller inte.. ögon är en otroligt fin "kroppsdel" eller vad man ska säga... och jag älskar de som man ser vilken färg det är de ska vara antingen jätte bruna eller jätte blå de tycker jag är snyggast... så det är en grej jag gillar.. Ögon.. det är väldigt viktigt för mig... ögon säger mycket mer än vad man tror...



Sen måste jag även säga GRATTIS till Emma-Liz som fyller år idag:D:D:D:D vi ses ju snart bruden!=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Hahaha, klockren bild! Tack så jättemkt för mess, inlägg och kommentarer<3

2010-05-07 @ 14:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0