Här är en sång till alla som vägrar att ge upp, till dem som kämpar vidare fast livet är så hårt...

det är på natten då alla tankar som man inte vill ska komma kommer.. men hey thats life.. inatt går mina tankar till en väldigt speciell person som jag hade turen att lära känna.. denna personen har betytt väldigt mycket för mig även fast jag abra kände personen i två-tre år så har den personen verkligen satt djupa spår i mig.. den personen visade mig att man behöver inte gå med på allt bara för att någon viktig person säger det... kolla upp om det verkligen stämmer först.. "stå på er innan någon annan gör det" var ett utryck som användes mycket flitigt kan ajg meddela.. saknar personen i fråga oerhört mycket.. grät även en tår över att den personen inte finns kvar i livet längre hade velat att den personen var på min student som han/hon hade lovat att han/hon hade stått där o vinakt hej då till oss.. men han/hon var med oss den dagen.. jag kände det.. han/hon tittade på oss där uppifrån och vinkade o log på sitt speciella sätt.. saknaden är stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0