Godmorning sunshine ;)

tråkväder idag mulet o blåsigt en dag då man ska sova ut ordentligt utan dåligt samvete.. men de fick jag inte göra... halv nio ringer A. shit jag var verkligen trött.. o efter det låg jag o tänkte på vad han sa sen kunde jag inte sluta tänka så jag fick kliva upp helt enkelt.. vad gör amn uppe såhär tidigt en lördagsmorgon? funderar på att dra ner till fiket och inhandla mig en smörgås... orkar itne göra egen frukost.. är för lat o trött för det idag.. mend e jobbiga är att jag har inga kontanter och de tar inte kort... jobbigt jobbigt.. får se hur det blir med det.. ikväll är krogen abbonerad för kyrkokören kommer gå ganska smidigt tror jag r'tt skönt ja menar de kommer vi typ sju o kommer dra vid typ nio halv tio.. rätt soft;) sen få¨r vi se vad kvällen har att erbjuda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0