dream on!

skulle egentligen behöva sova men jag har svårt att somna såhär mitt på dagen... jag känner mig jävligt seg och ögonen orkar knappt vara uppe men så fort jag stänger den så blir jag rastlös.. undra va de kan bero på... ligger o tittar på klipp från timeout hahah det är faktiskt riktigt roligt;) kan det inte komma tillbaka.. ja emnar detta verkar ju ara tv combackernas (?) år ;) ja menar snart börjar de spela in fångarna på fortet man kommer ihåg när man satt o titta på det för typ tio år sen.. fan va rolgt det var:) lägger in klippet på timeout som jag ser på just nu.. tårarna rinner av skratt.. kan ebro på att jag är jävligt trött eller att jag har sån låg humor döm själva;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0