Va tror du att du betyder för mig då?

fredagen var det ganska mycket o göra på krogen men de var roligt iaf=) de gik jättebra för soffan inne i köket on e verkligne jätteduktig i köket.. asbra! sen åkte vi hem till gith på en kopp te och vid två sa jag godnatt för jag var så trött... men när jag kom hem tror ni jag var trött? ne inte ett dugg.. slutade med att jag somnade vid halvfyra tiden.. bra där... lördagen åkte jag upp till gith o käkade frukost sen åkte vi tillstan o hyrde en film elelr rättare sagt två;) vi såg en mitt på dagen den var helt okej men man var så seeeeeeg småslumrade till under en tid.. sen bar det iväg till jobbet motivationen var väldigt låg kan man ju säga:P haha men som tur var(?) så var de itne jätte mkt o göra så vi slutade vid halv tio typ och vi tror de berodde på melodifestivalen.. så vi gick in till ewa o henrik o såg på slutet av melodifestivalen.. och Anna var verkligen jätteduktig=) sen åkte vi upp till gith o såg på den andra filmen,.. men den var verligen jättekonstig:S fattade inte mkt av den så jag åkte hem o möttes av panik!!!! men som tur var klarade jag mig från allt hemskt=)

söndag= söndagsfrukost;) börjar bli en liten tradition:) och efter söndagsfrukosten så satte vi oss ute i solen o solade o sen blev det korvgrillning.. det e verkligen jättemysigt o grilla korv ute när solen skiner.. skit mysigt=) sen ner till jobbet otroligt pepp:P haha var lugnaste lugnt.. vi hade inte en sittande gäst så de blev en del o göra för pizzan på avhätningen...sen så hade soffan bakat en dajmtårta så efter vi hade slutat gick vi in till ewa o henrik och smakade av den o den var oxå god=) sen blev jag så jävla trött så jag åkte hem o gick o la mig:P dagen började kl 7 i morse med storstädning av lägenheten.. kul o börja dagen/veckan med storstädning=) senare i eftermiddag sk jag åka till färjestaden med Anna:)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0