Frågan är om du klarar dig utan mig, det verkar nämligen inte som det.

Söndagen på krogen var lugnaste lugnt.. de var rätt skönt för söndagar e man så fruktansvärt omotiverad så det är sjukt.. så vi var klara vid halv nio redan sen satt jag ewa o gith o sncade i typ två timmar och det var välbehövligt kan jag säga.. skönt om inte annat.. sen åkte jag hem till gith o vi såg filmen flickan..d en tyckte jag verkligen var jättebra så den rekomenderar jag.. den e djup men bra=) på måndagen så tvättade jag tre fyra tvättar.. herregud va kläder jag hinner skita ner på en veka asså,... men de e för att jag har en hel del färger o vitt o grejer så de blir ju bara tre tvättar där lixom:P snart skiter jag i o sortera:P

på eftermiddagen åkte emma o jag in till kalmar o träffade sabina:) det var riktigt trevligt vi åt middag och såg på bio det blev filmen it's complicated den var rolig.. man hade många spontan skratt och "åh nej va pinsamt" upplevelser så den var rolig o bra=) sne gick vi en promenad i kalamr o fönstershoppade.. sen åkte vi ut ill flygplatsen och hämtade upp soffan:D:D:D:D nu är hon Äntligen nere!! LYCKA! hem till gith där det bjöds på fika och te.. gott gott gott:)

på tisdagen skulle gith klippa sig men de blev lite strul där så det sköts upp till onsdagen men eftersom hon aldrig svarar i sin telefon så fick man åka upp till henne o säga det till henne sen så åkte vi ner till krogen efter en stund uppe hos gith o sen blev det lunch inne hos ewa och sen åkte jag o soffan upp till gith o tog en kopp te o snackade om allt o ingenting=) sen åkte vi in till kalmar för jag, anna, zandra, felcia oh soffan skulle se på bio.. började med en middag på thai silk sen tog vi en sväng runtomkring i kalmar o man fick reda på ett o annat under bilfärden:P haha de var kul o höra.. sen åkte vi på bion o såg alice i underlandet.. den var oxå bra=) sen hem o sova.. släpper av alla o när ja e nästan hemma rigner soffan o e lite irriterad för gih har glömt o lägga ut nyckeln o så har hon låst dörren o själv somnat framför tv:n... konstigt brukar aldrig hända git;) haha ne men de löste sig efter ett ex antal bankande:P

onsdagen började med att gith ringde o frågade om jag kunde komma o hämta henne när hon skulle till frisören och att jag kan komma upp tidigare fr en liten överraskning.. o överraskningar e alltid kul=) så när jag kommer upp dit så är det en liten hundvalp som möter mig i dörren=) gich ska vara hundvakt åt en jaktlabrador/boder collie:) den är verkligen ursöt och superglad hund verkligen helt underbar=) så jag o soffan är hudvakter åt den emdans git är hos frisören.. så efter en liten promenad på stan går vi upp i lägenheten och soffan börjar leta recept eftersom hon ska ha middagsbjudning på kvällen..

sen när gith va klar efter ett tag så käkade vi lunch o sen handlade vi allt som soffan skulle ha till middagen.. till förätt blev det olivbröd medolja salt o en supergod pestoliknande röra:) till huvudrätt blev det klygtpotatis och kättfärsbiffar som var fyllda med soltorkade tomater fetaost och pestoröran igen suuuuuper ott verkligen sen till efterrrätt blev detvit chokladmousse! hur god som helst! super gott var vekrligen allt ihop=)

idag så började jag o soffan jobba vid 1 vi skulle baka alla grejer som vi ska ha i helgen.. de blev cheescake, kladdkaka, bröd o sen förberdede vi inför morgondagen.. sen så hade vi en bokning på kvällen några som skulle fira en som har fyllt 60 så de blev ett helt arbetspass idag:) sen efter vi var klara på krogen gick jag o gith in till ewa o henrik och där bjöds det på cheescaken som soffan gjort o asså hon är någon efträttsgud tror jag.. hon e verkligen superduktig på att göra eftrrätter=)

sen måste jag berätta allt kul som händer nu framöver.. nästa helg åker jag upp till sthlm föratt fira julia och philip(?) som fyller år nu till helgen ska bli kul o träffa dem igen senkomme rju påsken o då kommer ju dom förmodligen ner.. o förmodligen kommer fam noren ned me=) sen är det inte långt kvar till somamren o sommaren tror jag kommer bli fantastiskt rolig=) längtar som fan sen till hösten flyttar emma-liz hem från londan till sverige igen som de ser ut nu!=) faan va gutt!!!!! ville bara säga det=) nu säger jag godnatt=)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0