Det är dags och tänka efter...

igår började jag dagen med att städa hela lägenheten bra mig sen tvättade jag o diskade o grejade här hemma.. sen åkte jag och anna til färjestaden för att titta lite hon köpte en Jacka/kavaj på hm o jag käpte en vårjacka=) snyggt o bra=) sen köpte jag även ett par vårskor=) nu känner jag att våren snart är här=)=) ska bli så skönt med vår!!! sen åkte vi in till kalmar o tittade med hittade inget bara lämnade igen grejer till min moder..mötte upp felicia med:)sen åkte vi hem och då tog jag undan all disk o sen begav vi oss alla mot affären för att inhandla middag=) sen kom zandra förbi med och vi alla njöt av middagen..det blev hemmagjorde pizza mkt gott kan jag säga;) vi är så duktiga så=) sen til efterätt blev det en av mina absoluta favoriter.. ajg vet att det är en barnefträtt men jag älskar den! Marängswiss=) så otroligt gott i gott gott..

vi såg på hollywoodfruar o asså de är ju itne kloka hon lena o päivi.. herregud d e bara pinsamt o äckligt o se på dem när de "festar" uscha.. älskar däremot maria och susanne:P hah hur roliga som helst o igår fick man se marias mamma o nu fattar man äntligen vart marias dialekt kommer ifrån:P haha hennes mamma pratade preis likadant o de såg ut po vara jämngamla:P haha skitkul o se;) idag har jag packat min väska.. hatar o packa vet itne vad eller hur mkt jag ska ha med mig:S men jag kommer nog ha med mig för mkt.. som vanligt;) haha för imorgon åker jag upp till sthlm!!!!! det ska bli så kul! de var jätte länge sen ajg var där sist så de ska bli jättekul!!!:D:D:D

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0