Välkommen gröna, granna, sköna, sanna SOMMAR!

jaha då är den äntligen här den vi har längtat efter så fruktansvärt länge:D sommaren är äntligen här med alla dess tillbehör... hah midsommar är ju en väldigt speciell högtid.. onyktra människor vart man än ser.. men så länge de har roligt och inte tjafsar så e de heeelt okej för mig=)

min midsommar kommer bli väldigt lugn på fest fronten.. ska jobba hela midsommar så det blir intressant och väldigt roligt tror jag med :D gårdagen var jag själv i servisen men de lyckades vi med väldigt bra=) gith gick ut från köket och hjälpte till under den värsta ruschen så det gick bra.. idag kommmer hela personalen vara insatt så det är skönt alla är inne så de känns toppen :D

Kommentarer
Postat av: Emmlaiz

Later som att du har det toppen! Rik som ett troll kommer du vara efter allt ditt jobb! Det kommer inte jag va:p Halsa pubben fran mig, miss it! Puss och kram!

2010-06-29 @ 04:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0