I can't stop smiling!

o herregud jag vet inte vart jsg ska börja men jag börar väl från början så alal hänger med;)
Torsdagen: jag o ludde bilade upp till sthlm tyckte jag klarade mig riktigt jävla bra o asså bara man tar det lugngt o läser skyltar klarar man sig=) sen att man kommer när det är rusningstrafik och acdc spelar i stan ja då faan e de inte lätt att behålla lugnet men jag tyckte jag lyckades ganska bra=) sen när vi väl kommer fram tilll lisa efter typ 1½ timmes köande så e man heeeelt slut i huvudet men det var jävligt roligt att träffa lisa igen=) o hennes familj med för den delen.. lisa höll på att fixa med deras flak när vi kom upp.. skitsnyggt btw!

sen åkte jag och siv och hämtade upp soffna och kalle.. sen skulle vi få med oss en säng oxå mitt upp i allt så jag o siffan satt väldigt konstigt i bilen från ropsten hem till lisa mend e gick ju det med.. som tur var så var ju inte polisen ute;) hehe sne käkade vi en liten middag o sen så gick vi typ o la oss för att kunna var apigga o alerta dagen efter:)

Fredag: vaknade vid 7 typ vet inte va de beror på jo.. just det lisa:P haha ne men hon hade försovit sig lite så hon var inte så diskret men det gör inget för detta är henne s dag oh no fick gör a va faan som helst! vi gjorde oss i ordning och fixade o donade med lite av varje tills det var dags att åka till lisas skola.. haha hennes utspring var ju ja... haha vi såg det fast ändå inte:P sen iväg till flaket o fy faan va kul det var eller!!!! sthlms bästa och blötaste flak kan man väl lugt säga att det var! sviiiiin kul!!!! sen hem till lisa hopp in i duschen för att göra sig så snygg man kunde med lite slkohol i kroppen så de blev ju somd et blev men de var okej.. vi vilade en stund med för ananrs hade vi nog aldrig klarat av kvällen..

sen var det dags för lisas motttagning hon fick massa fina presenter o de förtjänar hon verkligen efter allt slit hon har ,lagt ner! och asså helt underbara människor som var där massa nya med men oxå kära återseenden:D och sen maten var jättegod verkligen o siv var en sån bra värdinna! otroligt o lisas tal.. heeelt underbara! två stycken höll hon.. haha bästa ever! sen satt vi mest o snackade o bara njöt tills det var dags ogå o krypa till kojs:D

Lördag: ja man mådde ju helt klart som man förtjänade;) men vi tog alla krafter vi hade iaf o åkte till espresso.. det var verklgien super mysigt där verkligen skit fint o de var jättekul o träffa victor o maria igen som vi inte träffat sen i sommras.. åt supergod pasta pesto! sen så bestämdes det att vi skulle ut med dem på kvällen så de var bara att ladda batterierna igne.. men först en tur på lidingö centrum.. sen åkte vi hem o sov lite:) de behövdes verkligen.. sen supergod mat igen och gjorde vi oss iordning inför kvällen:)

asså lidingö ser ju ut som en hästsko typ.. så när vi skulle åka till victor o maria kändes de som om vi var påväg till mitt i ingestans men sen fick ajg förklarat för mig att de bor på andra sidan av ön tyå tar typ 5 minuter med båt från lisa men med bil tar de typ 30 min.. men iaf.. tog en öl hos maria o viktro o sen drog vi vidare till bryggan som ligger på lidingö precis vid vattnet.. super mysigt.. haha ja generösa victor bjöd på två helrör.. herregud man var ju inte nykter när man gick där ifrån men det var ju hur trevligt som helst! sen drog vi vidare in till staden..

vi åkte in till norrmalmstorg till ett stäle som jag inte kommer ihåg va de hette men soffan kallade de för zimbawe iaf;) haha helt klokrent! det var sukt trevligt där med... bra musik trevligt folk.. ja allt... sne blev det fylekäk innan vi tog taxi hem igen:P avslutade kvällen men cheesballs och ett glas cola.. suuuper gott var det!

Söndag: sista dagen.. haaaaaaaallllå liket! haha man kände sig verkligen som ett lik:P hah jag gjorde de iaf.. gick runt som en zombie kändes det som haha blev en slapp dag till max var tvugen att vila lite eftersom jag skulle köra senare på kvällen så jag o lisa låg emst o tittade på tv;) sen tog vi bilen hem på kvällen.. ewa fick köra första biten så jag var riktigt säker på att alkoholen hade försvunnit ur in kropp var hemma halv ett igår natt asså vilken sinessjukt rolig helg jag haft! träffat många nya människor o har haft superkul! eloge till er som orkat läsa hela.. men har inte berättat riktigt allt men nästan.. good night!

Kommentarer
Postat av: emmaliz

jag laste hela, och det lat som en toppenhelg!! Alskar studenten:D

2010-06-09 @ 00:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0