Sjung om studentens lyckliga dag!

idag tar min kusin studenten:D Grattis Grattis!!! :D så ska snart åka in till kalmar och fira honom sen tillbaka till ön för mottagningen.. det är sånt härligt väder idag med.. roligt för dem:) kommer så väl ihåg min student.. faan den dagen vill man göra om.. o man ångrar att man inte njöt mer av den för det var nog den bästa dagen i mitt liv än så länge :D hade sviiiin roligt! har flängt fram oh tillbaka till stan idag känns det som för att man inte kommer ihåg alla grejer man ska fixa men nu är nog allt klart :D ne nu ska ajg fixa mig lite för att sen köra in.. Tjing ;)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Studenten var helt fucking amazing! Helt klart den basta dagen hittills! Var det Alex? PUSS!

2010-06-19 @ 05:57:53
Postat av: Anonym

ja helt otroligt hur underbar den var! vet inte vad som kan slå det? gifta sig? föda barn? ja.. det var det :D

2010-06-19 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0