It's Party in köpingsvik!

i torsdags så blev jag juden på en middag hemma hos ewa det var sånt vacker väder så det var en av de finaste sommarkvällarna hitills.. det var så otroligt vackert började dock med ett glas rosé uppe hos gith.. när man driker rosé ja då e de faan sommar asså!

sen ner till ewa där det bjöds på mat och vin.. ja man fick väl i sig ganska mkt vin eftersom vinglasen var stora och den som hällde på vinet verkade som om han vill supa en under bordet.. sen satt vi o pratade o de var riktigt mysigt trots alla myggbett som man fick;) sen cyklade vi hem igen...

i fredags så jobbade jag bara... gjorde inte så mkt mer jo jag har fått mig en slav i en vecka för att jag lånade ut min  bil till atlas.. så han är min slav i en vecka.. känns skönt o asså en fotmassage skulle inte sitta fel ikväll asså ;) hah i like alot!!! sen hämtade jag även min bror som hade varit på en klassfest i färjestaden..

Igår så jobbade jag med jag gör inte mkt mer än jobbar sen sover ja o sen jobba igen typ:P hhaha ne men igår var de rätt lugnt men de var ändå o göra hela tiden så det var roligt.. har stått i baren denna helgen med.. har varit riktigt roligt.. igår var det en snubbe som kom in med sin fru inna vi hade öppnat po var jätte hungriga mend e satte sig i baren och tog lite o dricka medas de öppnade o vi snackade hela tiden.. o när han skulel gå gav han mig en hundring i dricks för att ja hade varit så trevlig.. me like!:D

kvällen flöt på bra och den avslutades på sinus som var asmysigt och sen blev det en ganska rolig färd mot ekerum o tillbaka igen.. hahah gaaaalet!:D jag bjuder på denna bilden... vet inte när den togs men de e på sinus ngn gång iaf ;)




Idag har jag inte gjort mkt.. vaknade vid halv tolv o nu har aj bara egat o degat i sängen.. ska snart iväg o jobba igen... sen nästa veka kör det igång ordentligt.. kul..


Kommentarer
Postat av: emmaluiz

kopings prinsessa, i like it! later gott med vin! Puss!

2010-06-23 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0