I can do it!

vissa människor är bara till för att klanka ner på andra.. de får energi genom att bara klanka ner på andra.. det är deras uppgift i livet typ att klanka ner på andra o de gör det snyggt.. de börjar emd ngt snällt men avslutar med ngt taskigt för att klanka ner personen i fråga tex 


“Vad duktig du är som har börjat träna, jag själv har ju aldrig behövt det!”

“Äter du sallad? Jag kan äta precis vad som helst utan att gå upp, men de kan ju inte alla..”

“Vilken fin kjol du har köpt, den modellen täcker verkligen magen bra”

“Va fick du verkligen MVG i engelska?! Skämtar du med mig?!”

sånna människor orkar jag inte med o tar därför avstånd från sånna.. och det trivs jag bra med:D


Kommentarer
Postat av: emmaliz

Tycker du gor helt ratt! Avskyr sadana manniskor med! Kannastan gissa vem det r:p

2010-06-13 @ 02:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0