Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?

okej jag har börjat fundera på om den här bondepraktikan vekligen stämmer ja menar de har verkligen snöat varej dag sen den 2/1..  och enligt bodepraktikan så står det" som vädret är den 2/1 så är det två veckor frammåt" s jag tror mer o mer på bondepraktikan än på smhi.. idag har ja druckit massa massa massa te för jag e så fruktansvärt tröttt på denna förkylning:( men men finns inte mkt man kan göra... sen har ajg kommit på värsta bra presenterna till philip o julia när de fyller år=) komemr bli så kul o se deras miner när de öppnar paketen:) Även ett Stort GRATTIS till Emma.N som fyller år idag=) sen igår fick jag reda på ett o annat som gör mig lite bekymmrad.. komemr inte bli som jag trott tyvärr:( men men livet får gå vidare iaf.. måste inse att de itne alltid kan vara som de har varit... ikväll ska vi till min morbror som oxå fyller år idag.. ne nu blir de till o diska undan lite.. ring mig!=) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0