Jag vet vem jag är när jag är hos dig

okej... tårarna bara rinenr o rinner.. och de beror inte på att jag är ledsen utan för att jag e så sjukt förkyld.. så ögonen rinner hela tiden! så sjukt jobbigt! har precis avslutat en bakning...det blev en morortskaka.. vi får se hur den smakar sen;) ska bli spännande och se.. jag tror d e första elelr andra gpngen jag gör en morotskaka=) och sen så ska jag åka till gran canaria den 16!=) ska bli så sjukt kul och skönt.. behlver verkligen komma bort känner jag.. bort från allt o ingenting! ååååhh så skönt.. tyvärr så kanske jag missar en vistelse i sthlm men sthlm har ajg sett så många gåner förut och gran canaria åker man ju inte bara till sådär så jag känner att de får jag offra lite synd för ajg ahde velat träffa de jag ska dit med men jag får träffa de ngn annan dag:) ne nu ska jag provsmaka med min morotskaka:D Tjing;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0