Jag tror livet just har börjat, och de blir va jag gör det till..

Igår som kom D hem till mig.. det var riktigt trevligt vi har inte setts på ett tag så vi snackade i säkert 5 timmar om allt o ingenting o sen planerade vi lite inför festen i mars! kommer bli så sjukt kul!!!! just de ja skulle ju skriva inköpslista! haha jaja jag får väl göra det nu då ;)

Dagen började med en tripp till kalmar i detta hemska väder.. S och Z hade kollat lite fel i busstidstabellen så bussaran gick inte riktigt som de ville;) så jag satte mig i bilen och körde in.. fy faan vilket jädra busväder de var alltså! jag var tvungen att stanna två tre gånger för att skrapa vindrutetorkarna från is och snö.. bara på vägen in! herregud... men vi kom fram helskinnade iaf... på vägen hem följde M med:) sen idag ska jag försöka sätta ihop en fotölj som jag har fått:) Tack för den!=)

sen har jag fått reda på lite tråkiga besked.. orkar inte med sånt just nu känner jag.. men jag mår bättre snart.. ska bara bearbeta detta på mitt sätt o de gör jag genom att skriva.. det är en väldigt bra metod för mig att bli av med den tunga bördan som trycker på bröstet.. vissa pratar andra skriver.. jag skriver för då vet jag att det stannar på pappret och ingen annanstans... hur gör du?

Har just kommit hem från en ISKALL promenad man var ungefär som en istapp de sista minuterna;) så då var det skönt och sätta sig i soffan med en filt och datorn i knät så nu håller jag sakta men säkert på att tina upp=) 8 dagar kvar! håll ut för fasen håll ut! våren som kommer vet jag inte riktigt hur den ser ut.. det kommer hända mycket som jag tyvärr inte kan styra över.. man sitter bara helt hjälplös och tittar på... ursäkta för det osamanhängande inlägget men mina käsnlor är inte som de ska vara och jag bara skriver strunt...

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0