It's a possibility

okej herregud jag är helt kär och jag förstår inte hur de kan finnas människor som inte kan tycka om filmerna=) iaf i söndags så var D hemma hos mig o vi såg på Twilight:) asså den e så bra!!! och sen igår så såg vi på new moon  asså förstår nu hur sjukt bra filmerna är.. så den 30 juni kommer jag sitta på en bio o se ecalipse jag kan inte berga mig.. den kan ju inte bli bättre än bra!? och asså new moon berör mig så otroligt mycket.. jag kan inte sluta se den.. har sett den två gånger idag och nu ska jag nog se den igen.. ni får tycka jag är löjlöig men asså jag ÄLSKAR de filmerna ni förstår inte hur mkt de filmerna betyder för mig de e som en jävligt bra bearbetningsmetod.. ikväll kommer Gith och stisse hem efter de har varit borta i typ fem veckor ska hämta upp dem o sen blir det nog att jag stannar där ett tag o snackar lite får se men ja tror de blir så.. sen åker soffan till Thailand idag och ska vara borta i två veckor kommer jag klara mig utan henne utan att snacka med henne? det är frågan men jag önskar henne en otroligt härlig resa och hoppas hon får en oförglömlig resa!:D ne nu ska jag hjälpa mamsen med maten.. mormor fyller 80 imorgon.. helt sjukt att hon är så gammal jag tror fortfarande hon e typ 67.. galet men sant.. hon är så frisk o hurtig.. lite dålig hörsel men vem fasen har inte det;) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Elina Hamberg

Åhh Anna, jag trodde du var kär på riktigt!!!!

Har länkat dig nu, din tur ;)

2010-01-26 @ 21:31:06
URL: http://elinahamberg.blogg.se/
Postat av: Emmaliz.

Jag alskar filmerna med, men kan inte komma ihag att de berorde mig, det enda intryck jag fick av New Moon som faktiskt sitter kvar r Jabob topless nar han dyker ner i sjon:p

2010-01-27 @ 23:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0