I see trough your eyes

Igår var jag inne och såg på avatar o jag kan inte säga annat än att den e verkligen skit bra!!! har du inte sett den så måste du se den.. asså jag brukar inte gilla sånna filmer men altså avatar... shit jag tror jag dör va bra den var!! sen var det ju kul o träffa S med:) hihi sen har jag gått o blivit så fruktansvärt förkyld:( vill inte bli sjuk nu men d e bättre jag e de nu än när ajg ska jobba:) så idag ska jag dricka massa te och bara vila ut det sjuka.. ikväll får ajg se vad som händer J kanske komemr förbi senare men det är sånt som märks.. sen kom jag fram till något igår.. jag ahr inget att se fram emot innan sommaren förutom i mars... sne ser jag inte fram mot något... fatta vilket tråkigt halvår ajg har framför mig... jag får helt enkelt hitta på massa roliga saker... iofs ska ajg snart till sthlm o sen kanske ajg åker o hälsar på min syster men sen är det totalt stopp! ooo just det faan det hade ajg glömt! SOFFAN komemr förmodligen ner men d e ju i amrs det emd så februari kommer inte bli en kul månad men men.. och Soffan jag vill vill vill vill verkligen att du kommer!Tjing;)

ILUAB


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Ja Avatar var verkligen grymt bra! Men det verkar ju enda vara ganka mkt som kommer att handa detta forsta halvar:) Och sommaren r ju alltid kul lixom:)



2010-01-03 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0