I can't live without you...

okej gårdagen var de verkligen slapp dag på hög nivå! det var inte många handtag som gjordes igår=) tv:n var väl min bästa vän igår=) gjorde faktiskt min egen pizza:) vist de blev abra ne enkel vesuvio men ändå:P hehe sen åkte jag och alex ut till krogen för att slänga lite sopor som ahr stått där ett tag eftersom sopgubbarna inte har varit o hämtat soperna i den proppfulla conteinern.. sen ahde de runnit ut lite vätska ur en del soppåsar så jag skrubbade undan det med rengörningsmedel sen hälde jag på klorin och sen var de inte mer med det.. sen när jag kommer hem ser jag att klorinet har stänkt ner mina mjukisbyxor.. helvete klorin som itne går bort från kläderna... men som tur är så ska ajg ju in till kalamr idag oh se på bio så ajg får åka in lite tidigare och köpa ett par mjukisar:P hehe..Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0