Have you seen the world?

Okej igår så va de ju lets dance och alltså jag har nya favoriter jag totalt avgudar Claudia! herregud hon var ju super duktig! herre gud sen tyckte jag Willy var strötskön och överraskande så var ju Molly kanon:) sen satt jag i tre timar igår ungefär och överförde bilder från min faders dator til min dator.. de blev ungefär 4000 filer... och sen hittade jag några filmer som inte ska visas för omvärlden;) haha men roligt var det iaf=) idag har jag städat min lägenhet de behövdes verkligen har inte gjrot det på ett bra tag så nu tog jag äntligen tjuren vid hornen och städade=) sen har jag laddat upp lite bilder på facebook på de bilderna som jag fick från pappas dator igår=) väldigt fina såna;) ikväll ska jag hem till E och bara ta det lugnt får se hur kvälen slutar och med vilka=) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0