When it get tough you got to fight some more

började gårdagen med en liten sovmorgon o bara slappade de var faktiskt skönt.. runt tolv tiden ringde jag till gith o vi bestämde att vi skulle ta en promenix.. och asså vi på öland är inte såhär JÄTTE vana med snö.. ja menar vist de brukar komma snö så d e typ 20 sm MAX men nu är de för faan upp emot en meter om inte mer.. vi är inte vana vid detta här nere i södra sverige, vad jag ville säga med detta var att jag inte har några såhär jättebra vinterskor och de jag har får jag skoskav av och jag har de inte så jättebra ekonomiskt så de blir inga nya skor heller...

iaf.. vi gick upp mot lundegård och fick gå lite i snöhögar så de var höga knä övningar typ konstant men jag kände inget blött om fötterna så de var lugnt.. de gick bra sen skulle vi börja förbereda lite inför kvällen för köpings företagsförening skulel vara där på kvällen o ha ett möte o käka lite så gith gjorde hamburgare till alla:) innan så gjorde hon pasta di manzo till mig och sig själv.. o de var verkligen gott=) sen så rullade kvällen på väldigt bra de var jätte nöjda och allt gick strålande=)

sen åkte ajg och gith o hyrde filmer.. en av de filmerna hackade som faan så de var tur att vi hyrde två o den andra filmen var en action men asså den var så dåligt gjort att vi satt o skrattade igenom filmen så vi tykte de kunde vara en komedi.. för man såg hur inövade slagen var och allting så de var riktigt kasst.. men man kan ju inte direkt få allt;) sen så körde jag hem i övädret och gick o lade mig i sängen...

Får se hur mycket de blir att göra på krogen idag ahr inte så jätte mkt bokat så de blir nog rätt lugnt men manv et ldrig.. hoppas fredagsgänget tittar in:) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0