Välkommen, välkommen hit, vem du än är, vad du än är

Fredag, fredag, fredag händelselös var den verkligen.. jag gjorde inte mkt innan jag började jobba kan jag säga jag tog de lugnt o bara slappade.. åkte till jobbet vid halv tre och förberedde inför kvälen.. det var rätt lugnt igår, hade inte mkt bokat men de kom lite drop in gäster o asså ibland får man en känsla av att ngt inte riktigt stämmer.. de fick jag igår hos ett bord de var en man en kvinna och ett barn i kanske 11 års åldern och kvinnan och barnet hade ni vet de där fejkande leendet som säger "allt är bra nu och nu är vi den perfekta familjen" och jag fick känslan att allt int eriktigt stämmer hos dem... men jag vet inte om det är så de e bara en känsla jag fick igår men jag kan ha fel men de kändes som om det inte stämde riktigt..

avslutade kvällen med en club sandwich ooo så gott det är!:) sen åkte jag hem och skulle jag se på damernas curlingsfinal medn jag orkade bara se till den andra omgången sen gick ja o la mig.. var rätt trött.. så nu sitter ajg och tittar på den istället även fast jag vet hur det går är det kul o se spänningen;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0