No one can find the rewind button,so just breathe

okej måndagen var verkligen "har inte gjort ett skit idag" dag.. gick upp till gith vid typ elva tiden och så satt vi so snackade ett tag sen så skulle vi komma på ngt att göra men vi kom faan inte på ett skit o göra så vi bestämde iaf att vi skulle gå ner till krgoen o käka en lunch.. när lunchen var lver var kl halv yra fyra typ så vi åkte in till stan o gick på biblioteket.. jag tycker inte d e så kul o gå på bibblan men bättre de än ingenting iaf.. men amn blir så jävla trött när man är inne på bibblan.. allt ska var så tyst o stilla..d et är inte riktigt min melodi om ajg säger så.. en bra grej med bibblan var iaf att de hyr ut ilmer för 20 spänn o vi hittade stekta gröna tomater.. den har ajg alltid velat se men har aldrig gjort det så den såg vi på igår.. och shit va bra denv ar eller.. ajg tyckte den var jätte fin o jag fällde en o annan tår lite nu o då i filmen för den var så fin!

idag har det varit en sorgsen dag.. dagen började itne alls bra i morse.. vaknade med ryggont så de bara skrek om de kunde knappt gå gjorde vrkligen skiiit ont.. åkte upp till gith på en liten fika och hon hade något linnement typ som hon smorde på ryggen o satan va de brann på ryggen jag vet inte vad som gjorde mest ont, krämen elelr ryggen.. de var väldigt plågsamkt kan jag iaf be o få tala om.. sne komemr vi till de tråkiga nyheterna.. Wilma har idag fått somna in oh vist.. de var det bsta för henne men man kommer verkligen sakna henne.. det är nu man uppskattar alla stunder man ahft med henne tänker speciellt på alla gången hon har "skyddat" mig från andra kommer sakna henne jätte mycket men hon hade gjort sitt här i livet och hon blev 12 år iaf..

ikväll har jag sett på en film, up in the air.. den var väldigt bra fakiskt.. både rolig och sorlig.. tyker om sånna filmer där man skrattar o gråter om vart annat.. nu ska ajg krypa ner i sängen och sova.. får se vad morgondagen ahr för spännande saker att erbjuda:) Tjing;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: emmaliz

jag har aldrig hort talas om stekta grona tomater, vad r den om? jag trodde att up in the air skulle suga, men later som att jag behover kolla in den:)



Vem r wilma? Jag hoppas verkligen att det r en hund ochinte ett barn! Hoppas att din rygg kanns battre snart! Puss



2010-02-24 @ 00:37:32
Postat av: Anna.E

emma se stekta gröna tomater! Gillar du the notebook kommer du älska stekta gröna tomater den är så fin!ja wilma är en hund.. ne ett tolvårigtbarn som blev gammalt;) de avr giths hund som hon haft så länge så¨de är tufft..

2010-02-24 @ 09:17:05
Postat av: emmaliz

jag har nog inte sett the notebook an heller:p

2010-02-24 @ 11:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0