livet går vidare hur du än gör...

det finns olika sorters smärta, smärta som man inte kan göra något åt utan den finns inom en och den går bara att läka genom bearbetning.. och jag vet hur jag bearbetar min smärta,  man kan bara stå ut me den o hoppas den försvinner... de finns inga lösningar inga lätta svar man bara andas djupt o hoppas den försvinner.. för de mesta kan man hantera smärtan men ibland kommer smärtan helt oväntat den slår till och går aldrig över... man måste kämpa sig igenom den för man kan inte fly från den o livet består av massa smärta... bearbetning på sitt sätt är det bästa.. och för mig är det musik, riktiga vänner och genom gråt...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0