Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig eller bli av med dig...

Okej i fredags så vaknade jag med en otrolig smärta i höger fot.. jag kunde inte ens gå på den o jag fattar inte va de var för fel!? o var de inte typiskt att jag fick de just på fredagen när vi har säsongsöppning på krogen och vi har fullbokat? så jag ringde till mamma som la in en tid till mig på vårdcentralen så jag fick träffar farbror docktor... han sa att jag hade stukat foten rejält... men jag har inte stukat min fot va ja kan komma på iaf:S men de hade jag tydligen.. jaja så de var bara att linda foten ordentligt och fick en stödstrumpa med så det gick rätt bra.. det var PROPPFUULLT i fredags.. men vi jobabde på bra..

 vid halv tolv ungefär gav jag upp hade dunkande värk i foten och orkade knappt gå en meter till så jag åkte hem la foten högt o somnade.. blev inte så mkt sömn den natten för varje gång jag rörde på mig så rörde jag ju foten o de gjorde fruktansvärt ont så det blev itne så jätte mkt sömn när jag skulle ställa mig på foten så gjorde de inte lika ont som i fredags som tur var iaf så de gick bättre att jobba igår iaf de var fullt igår med hade tre långbord brevid varandra så det var lite trångt, blev lite langen går så att säga men det gick jätte bra o alla var supernöjda med maten=)

sen på kvällen så åkte vi upp till gith o skulle se på film men jag orkade bara 40 min ungefär sen höll jag på o somna så jag åkte hem o sov i stället de var skönt har sovit som en stock inatt iaf=) sen idag började jag med en ordentlig söndags frukost.. jag älskar söndagar man kan sitta o bara njuta:) sen så skulle jag ta en dusch.. hoppar in i duschen shampoonerar mig o när jag ska skölja ur hårt ja då går min dusch sönder.. va är oddsen för det då?! så när jag står där med schampoo i håret så får jag gå ut i köket o skölja ur håret sen in i badrummet igen för att ha i balsam sen ut i köket igen och skölja sen in i badrummet för att tvåla in mig sen ut i köket fylla en gryta med vatten ställa mig i duschen och hälla vattnet över mig;) det är verkligen kul och duscha!;) ne nu ska jag försöka hitta ngt lätt o äta till lunch.. Tjing;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0