In dreams you lose your heartaches

helgen på krogen har varit väldigt bra.. mycket folk och nöjda kunder:) igår var det ju alla hjärtans dag och det var lika med att de var fullt på krogen! vi hade ju som sagt citronpajerna till efträtt o till de tyckte vi att vi skulle lyxa till de lite dagne till ära så jag gjorde maränger med hokladsås i.. de va nog de absolut sämsta marängerna jag någonsin gjort.. de lev platta som pannkakor.. skitfula o helt oanvändbara så de fick åka i soptunnan:P men kvällen gick bra de var en hel del i göra så man var jävligt trött kan jag säga.. idag måste jag verkligen verkligen verkligen städa lägenheten för jag har inte orkat göra ngt åt den i helgen.. de ser verkligen ut som ett bombnedslag här;) sen ringde anna mig i morse o frågade om jag ville hänga med in till kalmar o göra henne sällskap och jag har inget anant för mig så varför inte;) hon skulle höra av sig runt tolv så ja runt halv ett hör hon väl av sig.. tidsoptimisten Anna.B ;) städdags! tjing;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0