I'm gonna find a way to make it without you

tisdagen den 16 mars.. vilken dag de har varit då... ne men vaknade med värsta förkylningen inget roligt så jag sov lite till för att de skulle gå bort... de gjorde de ju inte.. men men... aja åkte till köping för att se på lite tv.. tog de bara lugnt helt enkelt.. sov lite mera vår soffa i köping är så otroligt skön så det är galet.. Sen ska jag bara säga grattis till min bror som fått MVG i matte A och VG i matte B:) goodie goodie.. sen så åker mina föräldrar och martin till sälen på fredag och som de ser ut som nu så flyttar jag hem under den tiden eller flyttar hem o flyttar hem jag kommer nog sova där den veckan tror jag.. eller jag får se...

sen så åkte jag hem igen och Anna kom förbi för vi bestämde att vi skulle se på film.. vi såg Taken..  de var lite strul i början för när anna kom med skivan så skulle vi sätta in den i dvd ne då funkade inte det o vi testar i ps men de funkade inte heller så anna fick åka hem o hämta sitt usb minne så vi kopplade de till ps men de funkade inte så de slutade emd att vi såg det på datan.. bättre än ingenting iaf..och asså shit va bra den är eller... hade rysningar genom nästan hela filmen... Anna satt på nålar typ:P

Jag var ju i kalmar igår ju och äntligen har jag köpt mig en egen hårfön!:D haha tog sin tid men iaf.. nu ligger den här hemma och är än så länge oanvänd:P men den lär ju användas imorgon:P haha imorgon har jag inte mkt planerat hoppas jag e friskare imorgon iaf.. hoppas på det iaf:) brukar få sånna häår sjukdagar lite nu o då o så e de över nästa dag om jag får vila ordentligt.. och de har jag verkligen gjort idag:)

Kommentarer
Postat av: soffan

bra att du har koll på månaderna (y)

2010-02-17 @ 20:17:38
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Anna.E

jag vill ju att du ska komma hit fort!;)

2010-02-17 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0