i said brrr its cold in here!

sköna söndag.. jag var verkligen trött hela dagen.. de började med att jag fick gå upp på taket o skotta snö.. de var ansträngade men de gik ju iaf sne åkte jag upp till gith och tog en kopp te de var gott med lite varmt i sig när man var så frusen som jag var...sen ner mot krogen oh en fika inne hos ewa hade verkligen noll motivation igår men de var inte så mtk folk så jag klarade mig iaf.. sne på kvällen var jag helt död jag var verkligen jätte trött ville bara hem o sova..när jag kom hem så fick jag mig iaf ett litet gott skratt.. det var kul o läsa det brevet:D när jag vaknade i morse så var det svinkallt överallt i husen.. verkligen ÖVERALLT! 16 grader är inte  kt o hurra för.. så nu sittter jag med filtar och kläder o halsdukar o väntar på att värmen ska komma igång.. nu ska jag nog tappa upp ett varmt varmt bad..uscha för kyla:(

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0