I need some hot stuff baby tonight

fredagen börjades med en liten promenix med gith i de snöhöga drivorna.. haha jag hade kanske lite fel skor på mig men de gör inget;) sen jobbade jag på kvällen de gick jätte bra=) hade en del o göra iaf.. trevligt folk och så... Sen på kvällen åkte jag, gith o betty upp till gith för i se på en film.. men eftersom den hackade som bara den så blev de inte så mkt filmtittande där tyvärr.. men så är livet.. så jag åmte hem o lade mig.. men när jag kom hem fick jag börja skotta garageuppfarten för att kunna komma upp med bilen.. de var ju roligt sådär kl halv ett på natten.. verkligen jätte roligt!

igår så började jag jobba ganska tidigt för jag skulle både baka bröd och sen baka brownie.. fick göra allt manuellt för vår bakmaskin på jobbet fungerade inte så jag knådade på emd brödet för fulla muggar.. ja menar klarade man det förr utan bakmaskiner varför skule man inte klara det idag? händerna är ens bästa verktyg:) sen öppnade krogen o de var lugnt fram till sex tiden ungefär o sen kom det en liten rusch så de blev en del o göra.. och jag måste bara säga att jag fick min favoriträtt till middag igår.. pasta pollo! ooo va god den är eller.. jaja sen blev det cool lugnt så vi stängde ganska tidigt jag o gith hade planerat en liten drinkkväll=) det var trevligt till max vi dansade, pratade o drack.. haha idag mår man som man förtjänar men de var trevligt igår:) idag ska ajg förmodligen skotta snö på taket.. ska ringa min morfar o fråga om de behövs elelr om ja kan låta de vara..

ikväll blir det jobb igen får se vart de slutar någonstans.. o just det soffan komemr vara nere i tre vekor! de komemr ju bli toppen kanon=)med lite vita lögner kommer man långt;) bara det i slutndan slutar gott o de gör du ju i detta fall;)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Jessica

2010-03-02 @ 00:04:30
URL: http://calmdowndear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0